24 January 2006

Don't like January...:(

I don't like January. This is farmost the darkest and gloomiest month of the year and my mood is very much affected by it. Funny how the weather can indeed affect your disposition. Life would be so much easier if I didn't have this disease to battle but I guess everyone has something hanging over them. I try to live by my mantra "tomorrow the sun rises again" and on days like today, which was basically shitty, I look forward to the end of this day and here is cheers to a better tomorrow. With that in mind I am going to bed.

2 comments:

Anonymous said...

já janúar er dimmur smimmur.. í janúar í fyrra var mér þó bent á eitt sem þrælvirkaði.. og það var að sofa með ogguponsu ljósglætu.. bjargaði sennilega jan og feb fyrir mig.. ef þú mannst það ekki sæta mín þá varst það þú sem bentir mér á þetta :O)

Alda Lilja said...

Jamm, ég nota þetta óspart líka í jan og feb. Er bara ekki nóg. En dagurinn í dag er betri, tókst að koma mér í ræktina í morgun þannig að það er alla vega eitthvað :D